Ο Υπουργός Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής, κατά την επίσκεψη του στην Κύπρο την προηγούμενη εβδομάδα αναφέρθηκε στην διασύνδεση Ελλάδας και Κύπρου, μέσω Κρήτης, για την μεταφορά του φυσικού αερίου και την τροφοδότηση προφανώς ολόκληρης της Ευρώπης. Η Γερμανία απομακρύνεται από την πυρηνική ενέργεια ενώ η Βρετανία αναμένεται να καλύπτει το 2020 κατά 70% τις ανάγκες της με φυσικό αέριο. Ταυτόχρονα οι έλληνες εφοπλιστές ολοένα και περισσότερο κατευθύνονται στην κατασκευή πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου τύπου LNG, φθάνοντας στο σημείο για το 2011 να έχουν παραγγείλει 24 από τα συνολικά 53 πλοία παγκοσμίως, επενδύοντας 3,5 δις δολάρια. Τα παραπάνω δείχνουν ότι ο ΥΠΕΚΑ κινείται ενάντια στα συμφέροντα των ελλήνων εφοπλιστών, μέρος των οποίων κατέχει και μερίδια σε εκδοτικά συγκροτήματα και δεν μένει να περιμένουμε την υλοποίηση των προθέσεων του Υπουργού ή την απομάκρυνση του. Ας ελπίσουμε ότι το εθνικό συμφέρον δεν θα συγκρουσθεί με τα συμφέροντα των επιχειρηματιών του χώρου…
Greek Minister of Energy and Climate Change Mr. Papakonstantinou during his visit to Cyprus last week mentioned the interconnection between Greece and Cyprus, via Crete, for transporting natural gas in order to supply, apparently, the whole of Europe. Germany is abandoning gradually nuclear energy while Britain is expected in 2020 to cover 70% of its needs with natural gas. Simultaneously, Greek ship owners increasingly are directed to shipbuilding of LNG. A significant point in 2011 is that Greeks ship-owners have ordered 24 from a total of 53 LNG ships worldwide, investing 3.5 billion dollars. The above contradiction shows that the Minister moves against the interests of Greek ship-owners, some of which owns shares in media groups and we should wait to see if the wishes of the Minister will become true or his removal will follow. Hopefully the national interest will not collide with the interests of ship-owners...