Σύμφωνα με τον κ. Κορκίδη, "οι περιορισμοί των «κλικ αγορών» είναι γεγονός πως έχουν κουράσει εμπόρους και καταναλωτές, με αποτέλεσμα οι εποχικές πωλήσεις να έχουν καθηλωθεί σε χαμηλά επίπεδα, αλλά σίγουρα σε πολύ υψηλότερα επίπεδα από πέρυσι, που η μόνη διέξοδος για αγορές στο αυστηρό lockdown ήταν το διαδίκτυο. Οι εποχικές πωλήσεις συγκριτικά με το 2019 και το 1,5 δις ευρώ που συνήθως κυμαίνεται ο τζίρος της πασχαλινής αγοράς τα τελευταία 10 χρόνια, πριν το 2020, ήταν μειωμένες κατά 30% σύμφωνα και με τα πρώτα στοιχεία. Οι απώλειες του λιανεμπορίου τις περιόδους των lockdown είχε ως αποτέλεσμα οι επιχειρήσεις λιανικής να αντιμετωπίζουν σοβαρή έλλειψη ρευστότητας, εκ των οποίων 1 στις 2 να έχουν ταμειακά διαθέσιμα για ένα μόλις μήνα, γιαυτό η Επιστρεπτέα 7 και οι εισπράξεις από τη πασχαλινή αγορά ήταν μια σημαντική ανάσα. Ας μην ξεχνάμε πως οι απώλειες στο κύκλο εργασιών των επιχειρήσεων το α’ τετράμηνο του 2021 συνέχισαν να είναι μεγάλες και υπολογίζονται κοντά στα 9 δις ευρώ, εάν κρίνουμε από τα στοιχεία των 4,8 δις ευρώ του α’ διμήνου. Οι «μισάνοικτες» επιχειρήσεις του λιανικού εμπορίου έχασαν σε μηνιαία βάση κατά μέσο όρο το 30%, του τζίρου τους, ενώ οι επιχειρήσεις σε αναστολή λειτουργίας το 48% των εποχικών τους εσόδων".
"Μετά την Ανάσταση της Ορθοδοξίας, η «Ανάσταση» της επόμενης μέρας της πανδημίας, που θέλουμε να δούμε είναι κοντά και θα επιδιώξουμε να τη διαχειριστούμε με την αξιοποίηση των μέτρων στήριξης και τις απαραίτητες «φοροανάσες» σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις. Τα πασχαλινά μέτρα που ανακοινώθηκαν διατηρούν τις ελπίδες μας για μία μεταπασχαλινή επιστροφή στην κανονικότητα, χωρίς άλλους περιορισμούς. Οι επιχειρήσεις αναμένουν πλέον το καθολικό άνοιγμα του εμπορίου, της εστίασης από τις 3 Μαίου, αλλά και τους τουρισμού στις 15 Μαίου, που θα ενεργοποιήσει όλες τις προϋποθέσεις για να μας οδηγήσουν στο «καλοκαίρι» της οικονομίας μας. Το ζητούμενο μετά το Πάσχα είναι να λειτουργήσουν όλες οι οικονομικές δραστηριότητες κανονικά με την ασφάλεια του εμβολιασμού και της αυτοδιάγνωσης, ώστε να σταματήσει η «αιμορραγία» της οικονομίας και βεβαίως με αφετηρία τον πασχαλινό τζίρο του εμπορίου και το άνοιγμα της εστίασης να οδηγηθεί η αγορά στην δική της οικονομική ανάσταση", επισημαίνει ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ.