Η φετινή Black Friday βρίσκει τα φυσικά καταστήματα κλειστά, τους καταναλωτές πιεσμένους ψυχολογικά και οικονομικά και τη χώρα σε βαθιά ύφεση. Το ψηφιακό κανάλι που είναι το μόνο που έχει απομείνει εν λειτουργία για την ικανοποίηση ευρύτερων των καταναλωτικών αναγκών εκτός των βασικών της διατροφής και της υγείας, συνεχίζει να προσελκύει αγοραστές, εμφανίζοντας αύξηση. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Ομάδας Business Intelligence του Skroutz που συνέλεξε και ανέλυσε τα δεδομένα για την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών, με βάση την κίνηση στην πλατφόρμα και τις πωλήσεις των συνεργαζόμενων καταστημάτων, για τις 3 προηγούμενες εβδομάδες μετά την επιβολή πανελλαδικού απαγορευτικού, δηλαδή από τις 6 έως και τις 22 Νοεμβρίου 2020 και σε σύγκριση με την περίοδο από τις 26 Οκτωβρίου έως τις 5 Νοεμβρίου 2020 η κίνηση που καταγράφηκε στην πλατφόρμα του Skroutz είναι αυξημένη κατά 32%.
Ειδικότερα, υπολογίζεται στα 1,7 εκατ. επισκέψεις/ημέρα (Μ.Ο.) όταν πέρυσι ο μέσος όρος της αντίστοιχης περιόδου (δηλ. πριν την εβδομάδα της Black Friday) ήταν 1,1 εκατ. επισκέψεις/ημέρα. Οι πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν μέσω του Skroutz αυξήθηκαν κατά 63% και διαμορφώνονται σε περίπου 1,5 εκατ., ενώ οι 65.000 από αυτές έχουν πραγματοποιηθεί από καταστήματα που δεν διαθέτουν ηλεκτρονικό κατάστημα μέσω του Skroutz Marketplace. Οι καταναλωτές συνεχίζουν να προσαρμόζουν τις online αγορές τους στα νέα δεδομένα βάσει των περιοριστικών μέτρων, της εποχικότητας και των αναγκών για τηλε-εργασία, τηλε-εκπαίδευση και δημιουργικό χρόνο στο σπίτι.
Υπό τα νέα δεδομένα...
η γνωστή πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών συμβουλεύει τους καταναλωτές να πραγματοποιούν ενδελεχή έρευνα πριν από κάθε online αγορά όσον αφορά την τιμή και την διαθεσιμότητα των προϊόντων καθώς και τους τρόπους πληρωμής. Να ανατρέχουν στις αξιολογήσεις προϊόντων (product reviews) και καταστημάτων (shop reviews) από τους χρήστες της πλατφόρμας. Να παρακολουθούν την ειδική σελίδα προσφορών και να χρησιμοποιούν τις χρήσιμες λειτουργίες της πλατφόρμας.