ENJOY GREECE

ENJOY GREECE
We Explore, Find, Check & Propose You for the Truth - Enjoy GREECE - Enjoy EUROPE - Enjoy WORLD

Τετάρτη 20 Μαρτίου 2019

ΞΕΚΙΝΑΕΙ Η ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΔΙΩΞΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ THEDAYAFTERGR KAI ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ ΛΕΤΤΑΣ ΚΑΛΑΜΑΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ Π.ΞΕΝΟΚΩΣΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ONEX SA

Ξεκινάει αύριο 21 Μαρτίου στο Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών η εκδίκαση της αγωγής του κ.Ξενοκώστα και της ONEX SA εναντίον μου ως δημοσιογράφου, αρθρογράφου, δημιουργού, ιδιοκτήτριας και διαχειρίστριας του thedayaftergr. Απαίτηση των εναγόντων μου η λήψη ποσού 110.000 ευρώ πρωτόδικα για την ηθική βλάβη που τους επέφερα με δύο αναρτήσεις μου την 27 και 28 Δεκεμβρίου 2018.

Το εξώδικό τους μου απεστάλη μέσω του δικηγόρου τους κ.Κεράτσα την 30 Ιανουαρίου 2019, η αποκατάστασή τους με βάση το Σύνταγμα έγινε αυθημερόν, η αγωγή τους μου επιδόθηκε την 15 Φεβρουαρίου 2019 και η εκδίκαση της αγωγής του ξεκινά αύριο 21 Μαρτίου 2019. Από αύριο το αναγνωστικό κοινό μου θα ενημερώνεται για την εξέλιξη αυτής της υπόθεσης.

Σε αυτό το διάστημα των 51 ημερών, με αφορμή την επιθετική νομικά στάση του κ.Ξενοκώστα πρώην αξιωματικού των Ενόπλων Δυνάμεων της χώρας μας, και της ONEX SA, μέλη του ΣΕΠΕ και του Ελληνο-Αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου μεταξύ άλλων και τη μη ικανοποίηση από την αποκατάστασή τους, το ρεπορτάζ ανέδειξε πολλά μη προβεβλημένα μέχρι τώρα στοιχεία στο κοινό για τους ενάγοντες μου και την επιχειρηματική δράση τους σε Ελλάδα και εξωτερικό. Παράλληλα η πολιτική ηγεσία της Ελλάδας με προεξέχοντες τους κ.κ. Αποστολάκη, Φλαμπουράρη, Παππά, Πιτσιόρλα, Βρούτση και φυσικά τον πρέσβη των ΗΠΑ κ.Πάιατ τοποθετήθηκαν άλλοι με το λόγο, άλλοι με την παρουσία τους και άλλοι με τη σιωπή τους για τον κ. Ξενοκώστα και την επιχειρηματική του δραστηριότητα.

Θα ήθελα να ευχαριστήσω μέσα από το προσωπικό μου ιστολόγιο όλους αυτούς που στάθηκαν αρωγοί στην προετοιμασία δικαστικής υπεράσπισης της ελευθερίας του Τύπου από αύριο, όπως επίσης και αυτούς που επέλεξαν να σιωπήσουν.