H Dunlop ολοκλήρωσε ένα πρόγραμμα δοκιμών ελαστικών που θα καταλήξει στην εισαγωγή νέων ελαστικών στο γερμανικό Πρωτάθλημα Επιδόσεων της VLN, με στόχο την περαιτέρω εξέλιξη των επιδόσεών της.
Έχοντας ως στόχο μια επιτυχή σεζόν στους αγώνες του Nürburgring Nordschleife, όπου το 2018 αμάξια εξοπλισμένα με ελαστικά Dunlop κέρδισαν αρκετές νίκες, τόσο σε επίπεδο συνολικό όσο και κλάσης, η εταιρεία ελαστικών οδεύει προς το Autodromo Internacional Algarve της Πορτογαλίας με στόχο να τεστάρει νέες ιδέες και σχέδια για τη σεζόν του 2019...
Το παραλιακό σιρκουί επιλέχθηκε για πολλούς λόγους. Αρχικά, κατά τη διάρκεια του χειμώνα το κλίμα παρομοιάζει αυτό του Nürburgring την άνοιξη. Δευτερευόντως, η πίστα περιλαμβάνει μια σειρά από περιγράμματα, κλίσεις, κορυφές και καμπύλες που επιτρέπουν στους μηχανικούς ελαστικών να αναπαράγουν τις δυνάμεις που θα βιώσουν στην περίφημη γερμανική πίστα.
Τρεις ημέρες εντατικών δοκιμών
Σε διάστημα τριών ημερών συμμετείχαν στη δοκιμή 11 διαφορετικά αυτοκίνητα. Για τα αυτοκίνητα GT3, τα οποία ανταγωνίζονται στην κορυφαία κατηγορία VLN SP9, η Dunlop δοκίμασε νέες προδιαγραφές για τα πιο πρόσφατα Audi R8 LMS, BMW M6 και Mercedes-AMG GT. Το 2018, τα ελαστικά Dunlop χρησιμοποιήθηκαν για να κερδίσουν δύο αγώνες, και οι δύο με Porsche 911 GT3 R, και ένας από τους στόχους ήταν να αναπαράγουν αυτό το υψηλό επίπεδο απόδοσης σε μια σειρά διαφορετικών μοντέλων αυτοκινήτων.
Οι κανονισμοί VLN επιτρέπουν περιορισμένο αριθμό προδιαγραφών εμπρόσθιων και οπίσθιων ελαστικών ανά τύπο αυτοκινήτου κάθε εποχή, παρέχοντας στους κατασκευαστές ελαστικών άφθονα περιθώρια καινοτομίας και εισαγωγής νέων τεχνολογιών. Αυτή η τεχνική ελευθερία αποτελεί τον οδηγό για την ανάπτυξη της Dunlop, σύμφωνα με τον Alexander Kühn, Product Manager, Motorsport Europe. "Κάναμε ένα βήμα προς τα εμπρός κατά τη διάρκεια αυτού του τεστ και επικυρώσαμε νέες προδιαγραφές που αναμένουμε να χρησιμοποιήσουμε στην αρχή της σεζόν.
"Ο στόχος μας ήταν να διευρύνουμε το παράθυρο λειτουργίας της σειράς ελαστικών μας. Το Nürburgring είναι φημισμένο για το ασταθές κλίμα του και το να έχουμε μια γκάμα θερμοκρασιών που εκτείνεται από μονοψήφιες θερμοκρασίες μέχρι έντονο καύσωνα στην πίστα είναι σημαντικό στοιχείο. Από την άποψη αυτή, είμαι βέβαιος ότι κάναμε ένα βήμα προς τα εμπρός ».
Η κατηγορία GT4 γίνεται το επίκεντρο της προσοχής για την Dunlop
Η κατηγορία GT4 διαθέτει αυτοκίνητα που είναι πιο κοντά στις προδιαγραφές παραγωγής. Μια ποικιλία μοντέλων είναι επιλέξιμη, συμπεριλαμβανομένων των αυτοκινήτων τόσο διαφορετικών όπως οι BMW M4, PorscheCayman και Aston Martin Vantage. Μετά από δύο χρόνια λειτουργίας της κατηγορίας ως πίστα ελέγχου ελαστικών, ο διοργανωτής VLN άνοιξε την τάξη σε όλους τους κατασκευαστές ελαστικών.
Ο κ. Kühn δηλώνει ενθουσιασμένος σχετικά με την «μάχη» των κατασκευαστών ελαστικών στην κατηγορία αυτή: "Η Dunlop έχει μεγάλη εμπειρία σε αγώνες GT4 και Touring Car και προσαρμόζουμε τεχνολογία που έχει δοκιμαστεί επιτυχώς σε άλλες κατηγορίες στην σειρά ελαστικών VLN. Πέρυσι, στην κλάση παραγωγής SP8, το RacingOneFerrari 458, εξοπλισμένο με ελαστικά Dunlop, κυριάρχησε, κερδίζοντας κάθε αγώνα. Η εμπειρία μας από αυτό το πρόγραμμα έχει εφαρμοστεί στην σειρά GT4 μας. "
Η Dunlop έχει επιλεχθεί για να εξοπλίσει τις πολυπόθητες κλάσεις «TCR» Touring Car της VLN με την τελευταία γενιά ελαστικών της και το τεστ Algarve χρησιμοποιήθηκε για να αξιολογήσει τις προδιαγραφές αυτής της κατηγορίας. Στο TCR, μια καθιερωμένη προδιαγραφή 265 / 660R18 θα χρησιμοποιηθεί σε ένα ευρύ φάσμα αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένων των Audi RS3 LMS, Hyundai i30 N, Opel Astra, Seat Cupra και Volkswagen Golf GTI. Ο στόχος της Dunlop στην κατηγορία αυτή είναι να εξασφαλίσει ότι η προδιαγραφή ελαστικών προσφέρει ίση απόδοση για κάθε συμμετέχοντα.
Στις δοκιμές ήταν παρόν και το Prototype Sports Revolution, το οποίο ολοκλήρωσε πάνω από 1.000 χιλιόμετρα δοκιμών, πριν από το ντεμπούτο του στο φετινό Trophy UK Revolution. Η Dunlop έχει οριστεί ως αποκλειστικός προμηθευτής ελαστικών και έχει οριστικοποιήσει τις προδιαγραφές ελαστικών για το ελαφρύ αγωνιστικό αυτοκίνητο με αναλογίες ισχύος-βάρους 440bhp/ τόνο.
Η Dunlop θα επιστρέψει στο Autodromo Algarve στα τέλη Μαρτίου για να δοκιμάσει τις τελευταίες προδιαγραφές ελαστικών για την ευρωπαϊκή σειρά αγώνων LeMans.