Tις
προσπάθειές του με στόχο την παροχή αυθεντικής επικοινωνίας και επεκτείνει τις αναφορές
του clickbait στην Ευρώπη βελτιώνει το Facebook. Oι Έλληνες χρήστες του Facebook θα δουν
λιγότερους τίτλους clickbait, μετά την επέκταση των αναφορών του clickbait στη
χώρα μας. Εκτός από τα Ελληνικά, η
Ομάδα του Facebook υπεύθυνη για την ακεραιότητα των ειδήσεων θα διαθέσει επίσης αυτό το χαρακτηριστικό σε
πέντε άλλες γλώσσες: Τουρκικά, Ρωσικά, Βουλγαρικά, Ρουμάνικα και Χίντι.
Σε μια προσπάθεια
να υποστηρίξει μια ενημερωμένη
κοινότητα, το Facebook εργάζεται πάντα για να καθορίσει ποιες ιστορίες
μπορεί να έχουν τίτλους με clickbait, ώστε να φαίνονται λιγότερο συχνά. Κατά τη
διάρκεια των τελευταίων ετών, το Facebook έκανε
ανανεώσεις στις «Τελευταίες Ενημερώσεις» για να μειώσει τις ιστορίες από πηγές που
δημοσιεύουν σταθερά τίτλους με clickbait και προάγουν την υπερβολή στη μετάδοση πληροφοριών. Πλέον φέρνουν
αυτήν την αλλαγή στα ελληνικά, έτσι οι άνθρωποι στην Ελλάδα θα δουν ακόμα
λιγότερες ιστορίες clickbait στις ενημερώσεις τους και περισσότερες από τις
ιστορίες που βρίσκουν αυθεντικές.