Στο λανσάρισμα του Logic στην Ελλάδα προχωρά η JTI (Japan Tobacco International), ανεβάζοντας τον πήχυ του ανταγωνισμού στην αγορά των
καπνικών ειδών και ειδικά στην κατηγορία της νέας γενιάς τσιγάρων. Σύμφωνα με
την ιαπωνική πολυεθνική καπνοβιομηχανία το Logic είναι ένα ηλεκτρονικό
τσιγάρο νέας γενιάς και μια εναλλακτική επιλογή που απαντά στις νέες τάσεις
και τις απαιτήσεις των καταναλωτών.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της JTi Hellas, Edoardo Voletti, «με το λανσάρισμα του LOGIC στην Ελλάδα, η JTi εισέρχεται....
σε μια νέα εποχή έχοντας ένα σημαντικό ρόλο να διαδραματίσει στην αναπτυσσόμενη αγορά των ηλεκτρονικών τσιγάρων. Με τη δημοτικότητα των ηλεκτρονικών τσιγάρων στην Ελλάδα να έχει αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια και με το σχετικό νομοθετικό πλαίσιο να έχει πλέον, εδώ και λίγους μήνες, καθοριστεί, η προσθήκη ενός προϊόντος νέας γενιάς στο χαρτοφυλάκιό μας συνιστά την υλοποίηση, σε τοπικό επίπεδο, της παγκόσμιας στρατηγικής μας και ένα σημαντικό βήμα για εμάς». Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας η αξία της ελληνικής αγοράς των ηλεκτρονικών τσιγάρων (μόνο με τα υγρά, χωρίς τα θερμαινόμενα) το 2016 υπολογίζεται ότι ανήλθε στα 72 εκατ. ευρώ. Εκτιμάται ότι μέχρι το 2020 θα έχει διπλασιαστεί.
σε μια νέα εποχή έχοντας ένα σημαντικό ρόλο να διαδραματίσει στην αναπτυσσόμενη αγορά των ηλεκτρονικών τσιγάρων. Με τη δημοτικότητα των ηλεκτρονικών τσιγάρων στην Ελλάδα να έχει αυξηθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια και με το σχετικό νομοθετικό πλαίσιο να έχει πλέον, εδώ και λίγους μήνες, καθοριστεί, η προσθήκη ενός προϊόντος νέας γενιάς στο χαρτοφυλάκιό μας συνιστά την υλοποίηση, σε τοπικό επίπεδο, της παγκόσμιας στρατηγικής μας και ένα σημαντικό βήμα για εμάς». Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας η αξία της ελληνικής αγοράς των ηλεκτρονικών τσιγάρων (μόνο με τα υγρά, χωρίς τα θερμαινόμενα) το 2016 υπολογίζεται ότι ανήλθε στα 72 εκατ. ευρώ. Εκτιμάται ότι μέχρι το 2020 θα έχει διπλασιαστεί.
Το στίγμα της νέας στρατηγικής της εταιρείας σε διεθνές επίπεδο
είχε δώσει στα τέλη Μαϊου ο πρόεδρος και CEO της JTi Inc, Mitsuomi Koizumi, σε συνέντευξή του στο Reuters, όπου μεταξύ άλλων είχε αναφερθεί στην απόφαση της εταιρείας να
τετραπλασιάσει την παραγωγή των τσιγάρων νέας γενιάς (ηλεκτρονικά τσιγάρα)
μέχρι το τέλος του 2018. Ο κ. Koizumi δεν δίστασε να αναφερθεί
στην ανοδική πορεία που έχουν γνωρίσει στη διεθνή αλλά και την ιαπωνική αγορά μέχρι
τώρα τα νέα καπνικά προϊόντα άλλων πολυεθνικών εταιρειών, εξηγώντας πως η JTi Inc δεν θα μείνει με
σταυρωμένα τα χέρια και θα ανταποκριθεί στην πρόκληση της εποχής, που οδηγεί σε
κάμψη τα παραδοσιακά τσιγάρα σε αντίθεση με τα νέας γενιάς (ηλεκτρονικά και heat-not-burn). Επεσήμανε μάλιστα πως η στρατηγική αυτή εντάσσεται σε ένα ευρύτερο
επιχειρηματικό πλαίσιο που έχουν διαμορφώσει οι ιαπωνικές πολυεθνικές εν όψει
των Ολυμπιακών Αγώνων στο Τόκιο το 2020, στο οποίο περιλαμβάνεται και η
υλοποίηση ενός αυστηρού αντικαπνικού νόμου.
Στην ελληνική αγορά, όπως τονίζεται, κατανοώντας, μέσα από διαρκή έρευνα,
τις ανάγκες των ενηλίκων καπνιστών και ατμιστών, η JTi προχωρά στο λανσάρισμα δύο τύπων του νέου
ηλεκτρονικού της το LOGIC Pro και το LOGIC LQD. Το LOGIC Pro είναι έτοιμο για χρήση
αμέσως μετά το άνοιγμα της συσκευασίας.
Ο καταναλωτής επιλέγει την κάψουλα
και απολαμβάνει την ατμίσματος. Το LOGIC Pro είναι ένα ηλεκτρονικό τσιγάρο κλειστού συστήματος ατμίσματος με
προγεμισμένες κάψουλες, υγρά παρασκευασμένα στην Ευρώπη. Το Logic LQD είναι ένα ανοιχτό σύστημα ατμίσματος.