Το online περιβάλλον αλλάζει κάθε
τρεις μήνες τον τρόπο με τον οποίο ένα Brand μπορεί να επικοινωνήσει με τους
καταναλωτές. Επίσης κάθε χρόνο διπλασιάζεται ο όγκος της παραγόμενης
πληροφορίας online, με αποτέλεσμα να είναι ακόμα πιο δύσκολη αυτή η επικοινωνία
από την πλευρά των διαφορών εταιριών και μαρκών. Ακόμα πιο απαιτητική είναι η
αφομοίωση του περιεχομένου (content) από τους καταναλωτές.
Το δεύτερο workshop του Ελληνικού
Ινστιτούτου Μάρκετινγκ (ΕΙΜ) της ΕΕΔΕ, με εισηγητή τον κ. Στέφανο Καράγκο, ιδρυτής
της XPLAIN και θέμα «Πώς να διαχειριστείτε τις αλλαγές του Facebook και να
παραμείνετε στην κορυφή» (How to Master the
Facebook Changes and Stay on Top) πραγματοποιείται στις 4 Νοεμβρίου
2014. Θα εστιάσει στην πιο αποτελεσματική μεθοδολογία, με την οποία μπορεί
κάποιος να εκμεταλλευτεί το μεγαλύτερο κοινωνικό δίκτυο του κόσμου και να
βελτιώσει την απόδοση του brand, ενώ θα συμπεριληφθούν και οι βασικότεροι
δείκτες απόδοσης.
Στο workshop θα δούμε στην πράξη
μεθοδολογίες και τεχνικές οι οποίες βοηθούν κάθε στέλεχος του μάρκετινγκ να
αποδίδει στο χαοτικό περιβάλλον του Facebook, μεγιστοποιώντας τα αποτελέσματα
των ενεργειών του, μέσα από μια online στρατηγική - ανεξάρτητη των εκάστοτε
αλλαγών. Παράλληλα θα παρουσιαστούν δοκιμασμένες πρακτικές που «δουλεύουν» στο
περιβάλλον του Facebook.
Το Workshop αυτό θα εστιαστεί στις
εξής ενότητες:
-
Επαναπροσδιορίζοντας το ρόλο του
Facebook.
-
Τα θεμελιώδη στοιχεία που
επηρεάζουν την επικοινωνία στο Facebook
- Πώς η διαφήμιση στο Facebook
μπορεί να φέρει αποτελέσματα
- Το περιεχόμενο και η κατάλληλη
στρατηγική για μεγιστοποίηση της απόδοσης ενός brand
- Τα πιο σημαντικά KPIs για
ουσιαστικές μετρήσεις της απόδοσης
- Σημαντικά εργαλεία για Marketing
Αutomation και Optimization
Χορηγοί είναι οι εταιρείες Viewmax και Conferience.
Περισσότερες πληροφορίες: http://www.eede.gr/uploads/files/eim_mrk_workshop_041114.pdf

.jpg)