ENJOY GREECE

ENJOY GREECE
We Explore, Find, Check & Propose You for the Truth - Enjoy GREECE - Enjoy EUROPE - Enjoy WORLD

Κυριακή 2 Δεκεμβρίου 2012

Καταστήματα Αφορολογήτων Ειδών Α.Ε. Οικονομικά αποτελέσματα εννεαμήνου 2012 / 9M 2012 Financial Results

- Οι Πωλήσεις ανήλθαν στο ποσό των € 841,5 εκατ., αυξημένες κατά 8,5%

- Κέρδη προ φόρων ανήλθαν στο ποσό των στα € 114,2 εκατ., αυξημένα κατά 10,2%

 -EBITDA ανήλθε στο ποσό των € 171,9 εκατ., αυξημένο κατά 7%

Απολύτως ικανοποιητική επίδοση σε ένα συνεχώς επιδεινούμενο περιβάλλον

- Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 8,5% και ανήλθαν στα €841,5 εκατ., έναντι €775,5 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.

- Το μεικτά κέρδη αυξήθηκαν σημαντικά κατά 8,6% και ανήλθαν σε €417,5 εκατ. ενώ το σχετικό περιθώριο παρέμεινε σταθερό στο 49,6%

- Τα λειτουργικά κέρδη ανήλθαν σε €151,9 εκατ., έναντι €142,7 εκατ. το 2011 και παρουσίασαν και αυτά αύξηση κατά 6,4%.

- Τα κέρδη πρό φόρων διαμορφώθηκαν σε €114,2 εκατ. έναντι €103,7 εκατ. το 2011, παρουσιάζοντας αύξηση 10,2%.

Τέλος, το EBITDA ανήλθε σε €171,9 εκατ. αυξημένο κατά 6,9%, με το σχετικό περιθώριο να διαμορφώνεται στο 20,4% έναντι 20,7% το εννεάμηνο του 2011. 

Πωλήσεις ανά τομέα δραστηριότητας (μετά απο απαλοιφές)

-Οι πωλήσεις του κλάδου των κοσμημάτων-ρολογιών-αξεσουάρ αυξήθηκαν σημαντικά 18,5% και ανήλθαν σε €430,6 εκατ.

-Οι λιανικές πωλήσεις του Travel Retail αυξήθηκαν κατά 5,1% (από € 229 εκατ. το εννεάμηνο του 2011, σε € 240,8 εκατ. το εννεάμηνο του 2012) και οι χονδρικές πωλήσεις μειώθηκαν, στο αντίστοιχο διάστημα κατά 15% (από € 17,9 εκατ. σε € 15,2 εκατ.). Επισημαίνεται ότι η παραπάνω αύξηση των λιανικών πωλήσεων επιτεύχθηκε παρά τη μείωση της επιβατικής κίνησης, στο αντίστοιχο διάστημα, κατά 6,1%

- Οι πωλήσεις των πολυκαταστημάτων μειώθηκαν 4,7% και ανήλθαν σε €89,5 εκατ.

- Οι πωλήσεις του κλάδου χονδρικής/λιανικής ενδυμάτων και υποδημάτων μειώθηκαν 8,6% και ανήλθαν σε €77,7 εκατ.

- Οι πωλήσεις για τους λοιπούς τομείς ανήλθαν σε €3 εκατ.

Ο κ. Τζώρτζης Κουτσολιούτσος, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου σημείωσε: « Ο Όμιλος μας συνέχισε την πιστή εφαρμογή της στρατηγικής ανάπτυξης και η οποία απέδωσε. Ήδη στο εννεάμηνο έχουμε φθάσει τα 88,7 εκατ. καθαρά κέρδη, όσα σχεδόν είχαμε όλο το έτος του 2011 (€89,5 εκατ). Ετσι, για άλλο ένα τρίμηνο, παρουσιάζουμε αυξημένες πωλήσεις και κέρδη, παρά το εντόνως αρνητικό οικονομικό περιβάλλον στο οποίο λειτουργούμε και που στο 3ο τρίμηνο οι μακροοικονομικές αβεβαιότητες ιδίως για την Ευρώπη αυξήθηκαν, και με την εγχώρια αγορά να βιώνει την πέμπτη συνεχή χρονιά σοβαρής ύφεσης. Σημαντικό γεγονός έλαβε χώρα στις αρχές Οκτωβρίου όπου ανακοινώσαμε την ένωση των δυνάμεων μας με τη Dufry, και η οποία αποτελεί τη μεγαλύτερη επένδυση ξένων κεφαλαίων στην Ελλάδα απο την αρχή της κρίσης»

O Όμιλος FOLLI FOLLIE (FF Group), είναι μια ηγετική δύναμη στον κόσμο της μόδας που δραστηριοποιείται σε
περισσότερες από 28 χώρες. Σχεδιάζει, παράγει και διανέμει σε παγκόσμιο επίπεδο ιδιόκτητες μάρκες, τη Folli Follie και τη βραβευμένη βρετανική εταιρεία κοσμημάτων, Links of London. Ο Όμιλος δραστηριοποιείται στην Ελλάδα στον τομέα της ταξιδιωτικής λιανικής (travel retail) – και ταυτόχρονα διατηρεί μια δυναμική παρουσία στο χώρο λιανικής και χονδρικής πώλησης στην ελληνική αγορά αλλά και στην αγορά των Βαλκανίων. Τα Attica πολυκαταστήματα, τα πολυκαταστήματα Factory Outlet αποτελούν τα μεγαλύτερα ιδιόκτητα κανάλια διανομής και σημεία λιανικής πώλησης του Ομίλου στην Ελλάδα ενώ μάρκες όπως Ermenegildo Zegna, Juicy Couture, Calvin Klein, Nike, Converse, Samsonite, G-Star ανήκουν στο χαρτοφυλάκιο του Ομίλου.

Με το εντυπωσιακό αυτό χαρτοφυλάκιο και τη τρίπτυχη δομή, ο Όμιλος FOLLI FOLLIE καλύπτει τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή με προϊόντα για όλες τις ηλικίες.

Ο Όμιλος FOLLI FOLLIE δημιουργεί μόδα σε παγκόσμιο επίπεδο, διαθέτει εδραιωμένη παρουσία με πάνω από 700 σημεία πώλησης παγκοσμίως και απασχολεί περισσότερα από 6.600 άτομα ανά τον κόσμο.
 

- Revenues increased by 8.5% to €841.5 million

- Profit before tax increased by 10.2% to €114.2 million

- EBITDA increased by 7% to €171.9 million

Positive performance in a continuing deteriorating environment

Sales revenues increased by as much as 8.5% reaching €841.5 million, from €775.5 million in the previous corresponding period.

- Gross profit increased by 8.6% and reached €417.5 million. The relevant margin remain unchanged to 49.6%

- Operating profit reached €151.8 million against €142.7 million in 2011, posting an increase of 6.4%.

- Profits before taxes reached €114.2 million against €103.7 million for the previous period, posting an increase of 10.2%.

- EBITDA reached €171.9 million increased by 6.9%, with the respective margin at 20.4% from 20.7% in the nine months of 2011. 

Sales per segment (post eliminations)

- Jewellery, watches and accessories revenues increased significantly by 18.5% to €430.6 million

- Retail sales of the travel retail segment increased by 5.1% (from Euro 229 million in the nine months of 2011 to €240.8 million) and wholesale sales for the same period declined by 15% (from €17.9 million to €15.2 million). It is worth mentioning that the increase in retail sales was achieved despite the decline in passenger traffic -6.09% for the same period.

- Department store revenues decreased by 4.6% to €89.5 million.

- Retail/Wholesale of footwear and apparel revenues decreased by 8.6% to €77.7 million.

- Other sales reached to €3 million.

George Koutsolioutsos CEO of the Folli Follie Group said: “Our Group continued to successfully implement its strategy, which again yielded results. We remain very confident for the entire year, as already in first 9 months of 2012, Group net profits reached €88.7 million, approaching 2011 full year’s level with reported net profits of €89.5 million. Thus, yet again, for another consecutive quarter, we delivered increased revenues and net profits, despite the negative economic environment in which we operate, and in which we experience macroeconomic uncertainties especially in Europe, while also the domestic market is experiencing the fifth consecutive year of severe recession. Early October we joined forces with the Dufry Group on our travel retail business. This investment is the biggest direct investment in Greece since the beginning of the crisis.”

FF Group is a global leading force in the fashion world that operates in more than 28 countries. The FF Group designs, produces and markets on a global level its own brands: Folli Follie and awards winning British jeweller Links of London.

The Group operates exclusively in the Greek travel retail sector– and maintains at the same time a leading presence in the retail and wholesale segment within Greece and the Balkans. Factory Outlet as well as “Attica” Department stores are the Group’s major own retail distribution channels in Greece, whereas brands such as Ermenegildo Zegna, Juicy Couture, Nike, Converse, Samsonite and G-Star, belong to the Group’s local brand portfolio. With a dynamic structure and an impressive portfolio the FF Group “accompanies” a customer through all life phases: from early childhood to adulthood one can relate to the FF Group and its brand portfolio.

FF Group creates fashion globally and has established a strong presence with more than 700 points of sale worldwide,
whereas it employs more than 6.600 people worldwide.