Στα Branding Dialogues θα παρακολουθήσουμε μία σειρά από βιντεοσκοπημένους διαλόγους μεταξύ ενός εκπροσώπου ενός branding agency και ενός πελάτη του που, με αφορμή τη συνεργασία τους πάνω σε ένα προϊόν ή υπηρεσία, συζητούν για τα εργαλεία του branding, την αναγνώριση των μεθόδων και των χαρακτηριστικών που οδηγούν στην επιτυχία των brand – τη δυναμική τους και την ανθεκτική στον χρόνο ανάπτυξή τους.
Συντονιστής των Branding Dialogues είναι ο δημοσιογράφος Νεκτάριος Νώτης, Founder - CEO της Notice Content and Services, και στο πρώτο επεισόδιο της σειράς, που βγήκε στον αέρα στις 9 Μαΐου, συμμετέχουν η κα Εμμανουέλλα Μπιτσαξάκη, Founding Managing Partner της 2yοlk, και η κα Μαριαλένα Λημναίου, Marketing Director της Μelissa Kίκιζας. Πρωταγωνιστής της κουβέντας τους είναι το πρόσφατο rebranding των ζυμαρικών Melissa, ως ένα case study που φωτίζει την ευαίσθητη ισορροπία του να επανασυστήσεις μία μάρκα, λέγοντας μία νέα ιστορία και διατηρώντας ταυτόχρονα ζωντανή τη σύνδεση με την κληρονομιά της.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να παρακολουθήσουν τα Branding Dialogues στο κανάλι της ΕΔΕΕ στο You tube. https://youtu.be/lpBz1sqj9eM