ENJOY GREECE

ENJOY GREECE
We Explore, Find, Check & Propose You for the Truth - Enjoy GREECE - Enjoy EUROPE - Enjoy WORLD

Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2018

Σε ανάπτυξη η PIGOGO

-450 ηλεκτρονικά καταστήματα, 45.000 εγγεγραμμένοι χρήστες και μηνιαίες αγορές αξίας 250.000€ συνθέτουν την εικόνα ανάπτυξης της πλατφόρμας
-Προϊόντα μόδας, τεχνολογίας και ταξίδια οι δημοφιλέστερες κατηγορίες
-320% η άνοδος των αγορών online super market από έτος σε έτος


150% αύξηση σε συνολική αξία μηνιαίων αγορών καταγράφει μέχρι στιγμής το PIGOGO σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά.

Πιο συγκεκριμένα, το PIGOGO, η πλατφόρμα που επιστρέφει χρήματα στον καταναλωτή μέσω των ηλεκτρονικών αγορών που αυτός κάνει,σημειώνει εντυπωσιακή ανάπτυξη στα μεγέθη του, μετρώντας αυτή τη στιγμή ήδη 45.000 εγγεγραμμένους χρήστες,μηνιαίες αγορές αξίας 250.000€ και 450 καταστήματα στους κλάδους της μόδας, ομορφιάς, τεχνολογίας, ταξιδιών, ειδών σπιτιού, super market αλλά και σε πολλές ακόμα κατηγορίες...
H πορεία του PIGOGO επιβεβαιώνει το εξαιρετικά δημοφιλές στο εξωτερικό trend επιστροφής χρημάτων από ηλεκτρονικές αγορές -ειδικά στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο- όπου οι καταναλωτές κερδίζουν επιστροφή χρημάτων στον λογαριασμό τους για κάθε αγορά που πραγματοποιούν μέσα από τις αντίστοιχες πλατφόρμες cash back. Χαρακτηριστικό δε είναι ότι mega retailers του εξωτερικού όπως τo Booking.com, η Expedia, η Abercrombie & Fitch, το Airbnb, διεθνείς εταιρείες τηλεφωνίας, ασφαλιστικές κ.ο.κ. συμμετέχουν σε cash back πλατφόρμες.

Πιο δημοφιλής κατηγορία στην πλατφόρμα του PIGOGO (www.pigogo.gr) με ποσοστό 35% (επί του συνόλου των αγορών) είναι η μόδα, τα προϊόντα τεχνολογίας ακολουθούν με ποσοστό 31%, οι κρατήσεις εισιτηρίων και ξενοδοχείων 16%,το super market - ένας κλάδος που τον τελευταίο χρόνο παρουσιάζει άνοδο της τάξης του 320%- αντιπροσωπεύει το 12% των αγορών ενώ τα είδη σπιτιού και οι λοιπές κατηγορίες αντιπροσωπεύουν το 6% των αγορών των εγγεγραμμένων χρηστών τον τελευταίο χρόνο.

H Μαλένα Κατανοπούλου, Business Development Director του PIGOGO, δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι για όσα έχουμε καταφέρει τα τελευταία 2 χρόνια στο PIGOGO. Ξεκινήσαμε μία υπηρεσία η οποία για τους περισσότερους στην Ελλάδα ήταν άγνωστη και μέσα σε 2 χρόνια καταφέραμε να «βάλουμε» το PIGOGO στη ζωή των online καταναλωτών! Στόχος ήταν και παραμένει ο χρήστης να χρησιμοποιεί το PIGOGO για να κερδίζει επιστροφή χρημάτων από όσες περισσότερες ηλεκτρονικές αγορές γίνεται. Θεωρούμε ότι η αύξησή μας οφείλεται στην ευκολία χρήσης της υπηρεσίας, στα δημοφιλή brands που συνεργάζονται μαζί μας αλλά και στη σταδιακή αύξηση της εμπιστοσύνης που δείχνουν οι ίδιοι μας οι χρήστες».