Της Λέττας Καλαμαρά
Στην υλοποίηση ενός φιλόδοξου σχεδίου περαιτέρω επέκτασης στη λιανική των
ειδών τεχνολογίας και στη διεύρυνση της συνεργασίας της με την κινεζική Xiaomi προχωρά ο όμιλος Quest, μέσω της InfoQuest Technologies.
Συγκεκριμένα το πρώτο Authorized Mi Store στην Ελλάδα και
ένα από τα πρώτα καταστήματα Mi Official Reseller της Xiaomi σε ολόκληρη την
Ευρώπη ξεκινά πιλοτικά τη λειτουργία του στο Golden Hall, στην Αθήνα. Όπως τονίζεται από την πλευρά
της διοίκησης της ελληνικής εταιρείας, «το κατάστημα υλοποιήθηκε στο πλαίσιο
της στρατηγικής της Info Quest Technologies για δυναμική ανάπτυξη στον τομέα του Mobility / Internet of Things. Αποτελεί συνέχεια της επένδυσή μας στη
συνεργασία με τη Xiaomi και ελπίζουμε να αποτελέσει και την
απαρχή ενός νέου δυναμικού και επιτυχημένου καναλιού λιανικής πώλησης για τον
Όμιλο Quest. Στόχος είναι να τεθεί σε πλήρη ετοιμότητα το φθινόπωρο, οπότε θα γίνει
και το επίσημο opening». To Mi Store θα λειτουργεί τόσο ως κατάστημα
λιανικής, όσο και ως εκθεσιακός χώρος για προϊόντα Xiaomi, τα οποία θα είναι διαθέσιμα προς πώληση το άμεσο προσεχές διάστημα – έτσι
εκτός από Smartphones, ακουστικά, θήκες, fitness trackers & ζυγαριές, Bluetooth ηχεία, Power Banks & Rooters, που ο πελάτης θα μπορεί να αγοράσει, θα γνωρίσει και πολλά έξυπνα,
εντυπωσιακά προϊόντα Xiaomi, όπως τηλεοράσεις, πατίνια, ποδήλατα
και drones, αλλά και φίλτρα νερού, ατμομάγειρες ρυζιού και Air Purifiers. Η Χiaomi ιδρύθηκε
το 2010, η Ελλάδα είναι η τρίτη χώρα στην Ευρώπη στην οποία κάνει την εμφάνισή
της και διαθέτει 200 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως.
Από το Δεκέμβριο του 2016 μέχρι σήμερα οι δύο πλευρές, InfoQuest και Xiaomi,
έχουν εξελίξει τη μέχρι τώρα συνεργασία τους. Την άνοιξη η InfoQuest προχώρησε στη διάθεση της νέας
σειράς smartphone Mi της Xiaomi και συγκεκριμένα το Mi Note 2, του πρώτου Xiaomi Smartphone της προηγμένης σειράς Mi με την
υποστήριξη δύο καρτών SIM, που αποτελεί μία ανερχόμενη τάση στην ελληνική αγορά των έξυπνων
τηλεφώνων. Στα σχέδια της εταιρείας είναι μέχρι το τέλος του χρόνου να
διατεθούν επιπλέον 70 προϊόντα από την ευρεία γκάμα της κινεζικής εταιρείας,
που περιλαμβάνει, εκτός από smartphones, notebooks, drones και είδη εξοπλισμού σπιτιού, όπως έξυπνες μικροσυσκευές και συστήματα
ασφάλειας και άλλες ηλεκτρονικές συσκευές. Για το 2017 ως βασικοί τομείς
ανάπτυξης της εταιρίας έχουν καθοριστεί το Mobility και το Cloud Computing και στο πλαίσιο αυτό εντός του έτους επιδιώκει τη γεωγραφική επέκτασή της
σε άλλες χώρες, κατά προτεραιότητα την Κύπρο και τη Μάλτα, με σταδιακή
διεύρυνση του μεριδίου αγοράς της. Η εταιρεία στοχεύει ειδικά στη διεύρυνση της
γκάμας των λεγόμενων Mobile Internet
προϊόντων της που μπορούν εύκολα με ένα App να διασυνδεθούν μεταξύ τους και
παράλληλα είναι ελκυστικά τόσο τιμολογιακά όσο και σχεδιαστικά.