Το brand Xerox βρέθηκε στην κορυφή των μεριδίων αγοράς στο σύνολο των Α3 μηχανημάτων εκτύπωσης για το πρώτο εξάμηνο του 2015! Πιο συγκεκριμένα, η Xerox είναι πρώτη στο σύνολο της κατηγορίας των Α3 μηχανημάτων, με ποσοστό 31.8%, στα ασπρόμαυρα πολυλειτουργικά με 34.68% και στα έγχρωμα με ποσοστό 22,9%.
Ο κος Χάρης Τράμπας, Sales & Marketing Director, Xerox Hellas, σχολίασε μετά την ανακοίνωση των μεριδίων: «Το γεγονός ότι το brand Xerox παραμένει σταθερά στην κορυφή των μεριδίων αγοράςμας τιμάει καθώς επιβεβαιώνει τη στρατηγική της εταιρείας γύρω από τις πωλήσεις προϊόντων προστιθέμενης αξίας. Ταυτόχρονα, μας κάνει υπερήφανους καθώςυποδεικνύει ότι η Xeroxκαι το δίκτυο συνεργατών της αποτελούν για τις επιχειρήσεις, ανεξαρτήτου μεγέθους, τον καταξιωμένο συνεργάτη για τη διαχείριση των εγγράφων τους».Και συνέχισε τονίζοντας: «Οι ολοκληρωμένες υπηρεσίες MPS, στις οποίες η Xerox είναι επίσης πρωτοπόρος, έχουν παίξει καθοριστικό ρόλο στη διάκριση μας όσον αφορά στα μερίδια αγοράς, αφού η πλειονότητα των συσκευών έχουν διατεθεί μέσω αυτών. Επιπλέον, η πλατφόρμα Xerox Connect Key εξακολουθεί να αποτελεί βασικό μοχλό ενίσχυσης πωλήσεων και βελτίωσης των συνολικών αποτελεσμάτωνκαθώς η καινοτομία της είναι μέχρι σήμερα αξεπέραστη!»
Ο κος Χάρης Τράμπας, Sales & Marketing Director, Xerox Hellas, σχολίασε μετά την ανακοίνωση των μεριδίων: «Το γεγονός ότι το brand Xerox παραμένει σταθερά στην κορυφή των μεριδίων αγοράςμας τιμάει καθώς επιβεβαιώνει τη στρατηγική της εταιρείας γύρω από τις πωλήσεις προϊόντων προστιθέμενης αξίας. Ταυτόχρονα, μας κάνει υπερήφανους καθώςυποδεικνύει ότι η Xeroxκαι το δίκτυο συνεργατών της αποτελούν για τις επιχειρήσεις, ανεξαρτήτου μεγέθους, τον καταξιωμένο συνεργάτη για τη διαχείριση των εγγράφων τους».Και συνέχισε τονίζοντας: «Οι ολοκληρωμένες υπηρεσίες MPS, στις οποίες η Xerox είναι επίσης πρωτοπόρος, έχουν παίξει καθοριστικό ρόλο στη διάκριση μας όσον αφορά στα μερίδια αγοράς, αφού η πλειονότητα των συσκευών έχουν διατεθεί μέσω αυτών. Επιπλέον, η πλατφόρμα Xerox Connect Key εξακολουθεί να αποτελεί βασικό μοχλό ενίσχυσης πωλήσεων και βελτίωσης των συνολικών αποτελεσμάτωνκαθώς η καινοτομία της είναι μέχρι σήμερα αξεπέραστη!»
