Η Data Communication έλαβε το Χρυσό Βραβείο (Gold Award) στην κατηγορία «Αποτελεσματική Εξυπηρέτηση Πελατών» στα Business IT Excellence Awards που διοργάνωσε η Boussias Communications. Η βράβευση αφορά στην πολιτική Customer Care 360ο που η εταιρία έχει αναπτύξει προκειμένου να παρέχει ολοκληρωμένες και υψηλής ποιότητας υπηρεσίες στους πελάτες της. Πρόκειται για το τέταρτο βραβείο που απονέμεται στην εταιρία για την ποιότητα της εξυπηρέτησης των πελατών της, καθώς έχει προηγηθεί η διάκριση στα European Business Awards 2014/2015 στην κατηγορία Customer Focus, και η διπλή βράβευση στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2014, στις κατηγορίες«Ομάδα της χρονιάς: Εξυπηρέτηση Πελατών FrontLine» και «Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς: Μικρή ομάδα έως 40 φυσικά πρόσωπα»...
Η πολιτική εξυπηρέτησης Customer Care 360ο της Data Communication περιλαμβάνει ένα εκτενές πλέγμα δράσεων και πρωτοβουλιών που εξασφαλίζει την ολοκληρωμένη και ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών της εταιρίας. Ενσωματώνοντας συγκεκριμένες, χρονικά προσδιορισμένες και επαναλαμβανόμενες δραστηριότητες και υπηρεσίες, αποτελεί ένα από τα πιο σύγχρονα και βραβευμένα «συστήματα» εξυπηρέτησης πελατών που εφαρμόζονται σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Τα οφέλη που αποκομίζουν οι πελάτες είναι πολλαπλά και αποδεικνύονται από το υψηλό επίπεδο ικανοποίησής τους, όπως αυτό καταγράφεται στις ετήσιες έρευνες που η εταιρία υλοποιεί, αλλά και από το υψηλό ποσοστό ανανέωσης συμβολαίων συντήρησης.

Η βράβευση πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια ειδικής τελετής που έλαβε χώρα στις 23 Ιουλίου στο BaluxPrive.
http://www.datacomm.gr