ENJOY GREECE

ENJOY GREECE
We Explore, Find, Check & Propose You for the Truth - Enjoy GREECE - Enjoy EUROPE - Enjoy WORLD

Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2015

Η Epson παρουσιάζει την κορυφαία στον κλάδο υπηρεσία της στην έκθεση ISE 2015

Το καινούργιο πρόγραμμα CoverPlus 365 προσφέρει στους πελάτες εξαιρετική υποστήριξη και προϊόντα αντικατάστασης που διατηρούνται στις εγκαταστάσεις τους

Στην έκθεση ISE 2015 η Epson θα παρουσιάσει την καινούργια της υπηρεσία που αφορά τις διαδικασίες που ακολουθούνται πριν και μετά την πώληση και το πρόγραμμα υποστήριξης. Το CoverPlus365 αντικατοπτρίζει τη δέσμευση της Epson για παροχή υπηρεσιών υψίστου επιπέδου και μοναδική τοπική υποστήριξη η οποία επιτρέπει στους πελάτες που εγκαθιστούν κάποιο προϊόν να μένουν ήσυχοι...

Το πρόγραμμα CoverPlus365 προσφέρει στους εν λόγω πελάτες άμεση πρόσβαση σε εκπαιδευμένο και εξειδικευμένο προσωπικό της Epson, το οποίο μπορεί να προσφέρει καθοδήγηση και υποστήριξη σε όλα τα στάδια, από τις συμβουλές πριν από την πώληση έως την ενσωμάτωση και την εγκατάσταση πολύπλοκων συστημάτων. Η υπηρεσία προσφέρει επίσης προϊόντα αντικατάστασης που διατηρούνται στις εγκαταστάσεις των πελατών: ιδανική λύση όταν πρόκειται για εφαρμογές καίριας σημασίας για την επιχείρηση.

Μετά την επιτυχημένη δοκιμαστική περίοδο στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι πελάτες της Ευρώπης που πρόκειται να εγκαταστήσουν κάποιο καινούργιο προϊόν μπορούν πλέον να απολαμβάνουν την κορυφαία στην κατηγορία της υπηρεσία σε συνδυασμό με ανώτερη ποιότητα εικόνας η οποία επιτυγχάνεται χάρη στην τεχνολογία 3LCD και διασφαλίζει ευκρινείς, φωτεινές εικόνες υψηλής ποιότητας με εξίσου υψηλή απόδοση λευκού και έγχρωμου φωτισμού.

Η κα Μαρία Μάσσιου, Διευθύντρια Γραφείου, Epson Hellas δήλωσε: «Η έκθεση ISE μάς προσφέρει τον ιδανικό χώρο για την παρουσίαση του καινούργιου και καλύτερου στον κλάδο προγράμματος σέρβις. Το πρόγραμμα CoverPlus365 προσφέρει στους πελάτες μας υπηρεσίες απαράμιλλης ανταπόκρισης και θα μας βοηθήσει να παγιώσουμε την αυξανόμενη φήμη μας στην παροχή μοναδικής υποστήριξης και βοήθειας στην αγορά των οπτικοακουστικών μέσων».

Η Epson διαθέτει εκτεταμένο δίκτυο κέντρων σέρβις με περισσότερα από 370 σημεία σέρβις βιντεοπροβολέων σε 63 χώρες. Αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες επωφελούνται από την εκτεταμένη γκάμα υπηρεσιών υποστήριξης.

Χάρη στο καινούργιο αυτό πρόγραμμα, οι πελάτες θα έχουν πρόσβαση σε εφεδρικούς βιντεοπροβολείς, λάμπες και φίλτρα που θα αποθηκεύουν στις εγκαταστάσεις τους. Αυτό θα βοηθήσει στην εξασφάλιση μέγιστου χρόνου αδιάλειπτης λειτουργίας και θα μειώσει τους χρόνους εκτός λειτουργίας στο ελάχιστο. Πρόκειται για ιδανική λύση σε καίριες για την επιχείρηση εφαρμογές.

Επίσης, οι πελάτες θα απολαμβάνουν απαράμιλλες υπηρεσίες σε επίπεδο τοπικής υποστήριξης, από την πρώτη στιγμή. Το καταρτισμένο προσωπικό της Epson μπορεί να προσφέρει συμβουλές και καθοδήγηση, από το επίπεδο των συμβουλών πριν από την πώληση έως την ενσωμάτωση και την εγκατάσταση πολύπλοκων συστημάτων. Θα προσφέρει επίσης εκπαίδευση και συμβουλές για να διασφαλίσει ότι οι πελάτες έχουν τις απαραίτητες δεξιότητες προκειμένου να μπορούν να αναγνωρίζουν και να επιλύουν τυχόν προβλήματα.

Η ομάδα e-Service της Epson προσφέρει επίσης υποστήριξη και βοήθεια σε πελάτες μέσω online συνομιλίας, τηλεφώνου, email και κοινωνικών μέσων.

Η Epson θα συμμετέχει στην έκθεση ISE 2015, Αίθουσα 1 περίπτερο H75, 10-12 Φεβρουαρίου 2015.