Με επιτυχία και τη συμμετοχή εκπροσώπων από όλους τους σημαντικούς κλάδους της οικονομίας, διεξήχθη το workshop που διοργάνωσε η PREDICTA Α.Ε. στην Ελληνοαμερικανική Ένωση, με εφαρμογές Marketing/Customer Analytics και βάση την κορυφαία πλατφόρμα Data Mining, IBMSPSS Modeler.
Το κοινό είχε τη δυνατότητα να παρακολουθήσει τα πλεονεκτήματα και τα οφέλη που προσφέρουν τα Predictive Analytics, καθώς και τις νέες δυνατότητες της τεχνολογίας IBM SPSS Modeler. Τα στελέχη που συμμετείχαν στο workshop, προερχόταν από διάφορα industries (telco, banking, pharma, retail, tourism, public sector, healthcare, etc), και μαζί με τους εξειδικευμένους συμβούλους της PREDICTA υλοποίησαν εφαρμογές marketing/customer analytics διαπιστώνοντας έτσι την απλότητα χρήσης της κορυφαίας πλατφόρμας Data Mining.
Συγκεκριμένα, οι συμμετέχοντες -χρησιμοποιώντας “δέντρα αποφάσεων”- δημιούργησαν churn μοντέλα, μοντέλα δηλαδή που «σκόραραν» κάθε έναν πελάτη ξεχωριστά, ανάλογα με την πιθανότητά του να διαρρεύσει στον ανταγωνισμό. Επίσης, έχτισαν association modeling διαδικασίες ανάλογα με την αγοραστική συμπεριφορά των πελατών, προσφέροντας στον κάθε πελάτη ξεχωριστά ένα next best offer.
Τέλος, οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να υλοποιήσουν segmentation πελατολογίου όχι μόνο βάσει επιχειρηματικών κανόνων όπως είθισται στις επιχειρήσεις, αλλά βάσει κρυφών και φανερών παραγόντων που πραγματικά και αποδεδειγμένα επηρεάζουν τη συμπεριφορά των πελατών.Για την συμμετοχή στο workshop η PREDICTA τήρησε σειρά προτεραιότητας καθώς οι αιτήσεις συμμετοχών ήταν πολυάριθμες. Έτσι η PREDICTA δεσμεύεται στους φίλους και συνεργάτες της ότι το συγκεκριμένο workshop θα επαναληφθεί στο άμεσο μέλλον (σε τόπο και ημερομηνία που θα ανακοινωθεί), προκειμένου να ικανοποιήσει όλα τα αιτήματα.
