- +28% ΑΥΞΗΣΗ ΣΤΙΣ ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ
- +95% ΑΥΞΗΣΗ ΣΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ
- +21% ΑΥΞΗΣΗ ΣΤΑ ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΣΜΕΝΑ EBITDA ΚΕΡΔΗ
- ΘΕΤΙΚΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΤΑΜΕΙΑΚΕΣ ΡΟΕΣ
Με σημαντικό ρυθμό ανάπτυξης στις
πωλήσεις και στη λειτουργική κερδοφορία, καθώς και με σταθερά θετικές λειτουργικές
ταμειακές ροές έκλεισε το εννεάμηνο του 2014 για τον Όμιλο ΚΟΡΡΕΣ.
Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις του Ομίλου ενισχύθηκαν
κατά 28% το εννεάμηνο του 2014, στα 39,4εκατ. ευρώ από 30,9 εκατ. ευρώ το
αντίστοιχο διάστημα του 2013, αποτέλεσμα της πολύ θετικής πορείας όλων των
αγορών δραστηριότητας.
Πρωταγωνιστής στην ανάπτυξη των πωλήσεων ήταν το
εξωτερικό με 95% αύξηση, αποτέλεσμα της θετικής πορείας της δραστηριότητας του
Ομίλου στην Αμερική, αλλά και της ενισχυμένης απόδοσης συνολικά των αγορών
ενδιαφέροντος στην Ευρώπη. Συγκεκριμένα, συνολική ανάπτυξη 36% παρουσίασαν οι
αγορές προτεραιότητας, όπως είναι η Γερμανία, η Γαλλία, η Αγγλία, η Ισπανία, η
Ρωσία και οι Σκανδιναβικές χώρες.
Παράλληλα, ανάπτυξη της τάξεως του 5%
παρουσίασαν και οι πωλήσεις στην Ελλάδα, αποτυπώνοντας τα θετικά αποτελέσματα
του πλάνου επικοινωνίας και προώθησης της μάρκας στο κανάλι.
Τα αναπροσαρμοσμένα Κέρδη προ τόκων,
φόρων και αποσβέσεων (EBITDA), εάν αφαιρεθεί η επίπτωση εκτάκτου κόστους
αναδιοργάνωσης, ανήλθαν στα 7,6 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2014 από 6,3 εκατ. ευρώ
το αντίστοιχο εννεάμηνο του 2013, αυξημένα κατά 21%, εξαιτίας της αύξησης των
πωλήσεων και της θετικής πορείας της συνολικής δραστηριότητας του Ομίλου.
Τα Κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων
(EBITDA) μετά την αφαίρεση και του παραπάνω κόστους αναδιοργάνωσης παρουσίασαν αύξηση
+33%, φτάνοντας στα 5,3 εκατ. ευρώ από 4,0 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2013.
Οι λειτουργικές ταμειακές ροές σταθερά
θετικές διαμορφώθηκαν στα 3,4 εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2014 ενώ παράλληλα
επιτεύχθηκε και περαιτέρω μείωση καθαρού δανεισμού.
Τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους
και δικαιώματα μειοψηφίας ανήλθαν σε -0,1εκατ. ευρώ το εννεάμηνο του 2014 από -1,9
εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2013, επηρεασμένα από το παραπάνω έκτακτο
κόστος αναδιοργάνωσης.
Το
τρίτο τρίμηνο 2014, ο Όμιλος ΚΟΡΡΕΣ συνέχισε να καταγράφει σημαντικούς ρυθμούς
ανάπτυξης στην ελληνική αγορά, ως αποτέλεσμα της παρουσίασης νέων προϊόντων,
αλλά και των συντονισμένων και ιδιαίτερα αποδοτικών ενεργειών επικοινωνίας και
προώθησης των στρατηγικών προϊοντικών κατηγοριών της μάρκας.
Συγκεκριμένα,
§ Στην κατηγορία των μόνιμων
βαφών μαλλιών, όπου η ΚΟΡΡΕΣ κατέχει την 1η θέση στο φαρμακείο ήδη από το 2001*,
επικεντρώθηκε στην υλοποίηση ολοκληρωμένου πλάνου επικοινωνίας και προώθησης
της καινοτομικής βαφής Argan Oil Advanced Colorant -με την αποκλειστική
τεχνολογία Pigment-Lock που κλειδώνει το χρώμα-, συμπεριλαμβανομένης εντατικής
τηλεοπτικής και έντυπης καμπάνιας, καθώς και ενισχυμένης προβολής στο
Φαρμακείο.
§ Στη φροντίδα προσώπου,
ενίσχυσε το χαρτοφυλάκιό της με προϊόντα εντατικής, εξειδικευμένης δράσης
ανάμεσα στα οποία και η πρώτη κρέμα CC - Άγριο Τριαντάφυλλο Colour Correcting
Cream SPF30. Παράλληλα, η ΚΟΡΡΕΣ ενδυνάμωσε την κατηγορία προσώπου με στοχευμένες
προωθητικές ενέργειες στο σημείο πώλησης, προβάλλοντας προσιτές, ολοκληρωμένες
λύσεις περιποίησης υψηλής ποιότητας και κλινικά αποδεδειγμένης δράσης.
§ Στην κατηγορία υψηλής
αρωματοποιίας –η οποία είναι σε συνεχή αύξηση από το 2008 για το κανάλι του
φαρμακείου– η ΚΟΡΡΕΣ παρουσίασε δύο νέους κωδικούς, προσφέροντας συνολικά μία
συλλογή 10 αρωμάτων.
Στο
εξωτερικό, ο Όμιλος συνέχισε να επικεντρώνει το ενδιαφέρον του στη Βόρεια
Αμερική όπου απέκτησε απευθείας παρουσία μέσω της θυγατρικής του, καθώς και σε
επιλεγμένες Ευρωπαϊκές αγορές. Επιπλέον, ο Όμιλος έχοντας προχωρήσει σε
στρατηγική συμφωνία με την AVON για την παραγωγή και
διανομή των προϊόντων ΚΟΡΡΕΣ στη Λατινική Αμερική, ξεκίνησε όλες τις
απαραίτητες διαδικασίες σε συνεργασία με την AVON, προκειμένου τα
προϊόντα της να τοποθετηθούν στις συγκεκριμένες αγορές τον επόμενο χρόνο.
*Στοιχεία IMS, Κατηγορία Βαφές Μαλλιών, 2001-
YTD 9/2014
KORRES
/ 9M 2014 FINANCIAL RESULTS
- +28% GROWTH IN CONSOLIDATED SALES
- +95% GROWTH IN EXPORT SALES
- +21% INCREASE IN ADJUSTED EBITDA
- POSITIVE OPERATING CASH FLOW
Substantial consolidated
sales growth for Korres Group in 9M 2014 combined with substantially improved operating
profitability and strong operating cash flow.
9M 2014 Group’s consolidated
sales increased by 28% - at 39,4m Euro from 30,9m Euro in the respective period
of 2013, as a result of the positive trend in all key markets.
Sales Growth in the International
markets with 95% had a key role in Group sales increase, coming from the good
performance in the US, as well as the further development of key markets in
Europe. Average Sales growth in key markets such as Germany, France, UK, Spain,
Scandinavia and Russia, was 36%.
At the same time, sales
in Greece continued to grow by 5%, incorporating the positive impact of its
communication and promotional plan...
Adjusted earnings before
interest, taxes, depreciation and amortization (EBITDA), excluding the extraordinary
restructuring cost impact, reached 7,6m euro in 9M 2014 from 6,3m euro in 9M
2013, increased by 21%, as a result of Group sales growth and operational
efficiency.
Earnings before interest, taxes, depreciation and amortization
(EBITDA), excluding the restructuring cost impact, increased by 33%, reaching 5.3m
euro from 4,0m euro in.
Positive Operating cash
flow at 3.4 m. Euro in 9M 2014 and further Net Debt reduction.
Net after tax and minority
results was -0,1m Euro in the 9M 2014 from -1,9m Euro in the corresponding
period of 2013, affected by the extraordinary restructuring cost impact
mentioned above.
In Q3 2014, Korres Group continued to deliver significant
growth in Greece, as a result of new product launches and effective, coordinated
communication campaigns and promotional activities in strategic brand
categories.
Specifically,
§
Korres in Hair
colorants, where the Group has the no1 position in pharmacy since 2001*, materialized
a complete communication and promotional plan for the new innovative colorant Argan
Oil Advanced Colorant –with the unique Pigment technology that locks the
color-including intensive TV and Print campaign, as well as enhanced promotion in
Pharmacy.
§
In Face/Skin care
Korres enriched its product portfolio with intensive and specialized action products
including the first cream CC - Wild Rose Color Correcting Cream SPF30. Moreover
the company has further supported the face category through targeted
promotional activities in the POS, offering complete, high quality, reasonable,
face care solutions with clinical proven action.
- In the high end perfumery category -which continues with high growth rates since 2008 in the pharmacy channel- Korres introduced two new fragrances, increasing the total offering to a collection of 10 fragrances.
Outside Greece, the Group continued to focus in North
America with its newly founded subsidiary, as well as in Key markets in Europe.
Furthermore, Korres Group within the framework of the strategic agreement with AVON,
for the production and distribution of Korres products in Latin America, started
all the necessary processes in cooperation with AVON towards Korres launch in
Latin America next year.
*Data IMS, Category Hair Colorant, 2001- YTD 9/2014



