Η Folli Follie Group ανακοινώνει τα αποτελέσματα Α΄ Τριμήνου 2014
Λόγω της απόσχισης του κλάδου ταξιδιωτικού εμπορίου και της πώλησης στην Dufry AG το 2013, τα αποτελέσματα δεν είναι συγκρίσιμα με την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Απολύτως ικανοποιητική επίδοση σε ένα δύσκολο περιβάλλον σε όλες τις βασικές αγορές που δραστηριοποιούμαστε.
Οι Πωλήσεις των συνεχιζομένων δραστηριοτήτων ανήλθαν στο ποσό των € 227,9 εκατ., αυξημένες κατά 11,2%
Τα Λειτουργικά Κέρδη των συνεχιζομένων δραστηριοτήτων ανήλθαν στο ποσό των € 53,8 εκατ., αυξημένα κατά 31%
Το EBITDA των συνεχιζομένων δραστηριοτήτων ανήλθε στο ποσό των €58,8 εκατ., αυξημένο κατά 28%.
Τα Λειτουργικά Κέρδη των συνεχιζομένων δραστηριοτήτων ανήλθαν στο ποσό των € 53,8 εκατ., αυξημένα κατά 31%
Το EBITDA των συνεχιζομένων δραστηριοτήτων ανήλθε στο ποσό των €58,8 εκατ., αυξημένο κατά 28%.
Πωλήσεις ανά τομέα δραστηριότητας συνεχιζόμενων δραστηριοτήτων (μετά απο απαλοιφές, τα μεγέθη δεν είναι συγκρίσιμα)
-Οι πωλήσεις του κλάδου των κοσμημάτων-ρολογιών-αξεσουάρ αυξήθηκαν 10,4% και ανήλθαν σε € 161,9 εκατ.
- Οι πωλήσεις των πολυκαταστημάτων αυξήθηκαν κατα 7,7% και ανήλθαν σε € 33,1 εκατ.
- Οι πωλήσεις του κλάδου χονδρικής/λιανικής ενδυμάτων και υποδημάτων αυξήθηκαν κατά 18,9% και ανήλθαν σε €32,4 εκατ. με σημαντική βελτίωση και στο περιθώριο EBITDA σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι.
- Οι πωλήσεις για τους λοιπούς τομείς ανήλθαν σε €0,4εκατ.
Ο κ. Τζώρτζης Κουτσολιούτσος, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου σημείωσε: «Ο Όμιλος μας κατάφερε να παρουσιάσει για άλλο ένα τρίμηνο αυξημένες πωλήσεις και κερδοφορία. Οι πωλήσεις σε όλες μας τις δραστηριότητες κινήθηκαν με θετικό πρόσημο – aύξηση 11% - ενώ το EBITDA αυξήθηκε
κατά 15,1% απόρροια της πιστής εφαρμογής της στρατηγικής ανάπτυξης, περιορισμού του κόστους και της εξωστρέφειας του Ομίλου. Καθ΄ όλη τη διάρκεια του έτους επικεντρωθήκαμε στο να προωθήσουμε τις συνέργειες για τις δικές μας μάρκες (Folli Follie και Links of London) στα πλαίσια της στρατηγικής μας συνεργασίας με την Dufry καθώς και την περαιτέρω επέκταση στις αγορές της Ασίας. Επίσης ολοκληρώθηκε η εξαγορά του δικτύου της Juicy Couture Europe Limited. Καθ’ όλη τη διάρκεια της κρίσης πρωταρχικό μέλημα μας ήταν να διατηρήσουμε την χρηματοοικονομική μας υγεία και μπορούμε να ισχυριστούμε πλέον ότι έχουμε δημιουργήσει ένα ισχυρό ισολογισμό».
O Όμιλος FOLLI FOLLIE (FF Group), είναι μια ηγετική δύναμη στον κόσμο της μόδας που δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 28 χώρες. Σχεδιάζει, παράγει και διανέμει σε παγκόσμιο επίπεδο ιδιόκτητες μάρκες, τη Folli Follie και τη βραβευμένη βρετανική εταιρεία κοσμημάτων, Links of London. Ο Όμιλος έχει στρατηγική συμμετοχή στον τομέα της ταξιδιωτικής λιανικής (travel retail) παγκοσμίως μέσω της Dufry AG – και ταυτόχρονα διατηρεί μια δυναμική παρουσία στο χώρο λιανικής και χονδρικής πώλησης επώνυμων μαρκών στην ελληνική αγορά, αλλά και στην αγορά των Βαλκανίων. Πρόσφατα ο τομέας αυτός διεθνοποιήθηκε περαιτέρω με την εξαγορά της Juicy Couture Europe Limited και την αντιπροσώπευση της μάρκας στην ηπειρωτική Ευρώπη. Τα Attica πολυκαταστήματα, τα πολυκαταστήματα Factory Outlet αποτελούν τα μεγαλύτερα ιδιόκτητα κανάλια διανομής και σημεία λιανικής πώλησης του Ομίλου στην Ελλάδα ενώ μάρκες όπως Ermenegildo Zegna, Juicy Couture, Guess, Calvin Klein, Nike, Converse, Samsonite, G-Star ανήκουν στο χαρτοφυλάκιο του Ομίλου.
κατά 15,1% απόρροια της πιστής εφαρμογής της στρατηγικής ανάπτυξης, περιορισμού του κόστους και της εξωστρέφειας του Ομίλου. Καθ΄ όλη τη διάρκεια του έτους επικεντρωθήκαμε στο να προωθήσουμε τις συνέργειες για τις δικές μας μάρκες (Folli Follie και Links of London) στα πλαίσια της στρατηγικής μας συνεργασίας με την Dufry καθώς και την περαιτέρω επέκταση στις αγορές της Ασίας. Επίσης ολοκληρώθηκε η εξαγορά του δικτύου της Juicy Couture Europe Limited. Καθ’ όλη τη διάρκεια της κρίσης πρωταρχικό μέλημα μας ήταν να διατηρήσουμε την χρηματοοικονομική μας υγεία και μπορούμε να ισχυριστούμε πλέον ότι έχουμε δημιουργήσει ένα ισχυρό ισολογισμό».
O Όμιλος FOLLI FOLLIE (FF Group), είναι μια ηγετική δύναμη στον κόσμο της μόδας που δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 28 χώρες. Σχεδιάζει, παράγει και διανέμει σε παγκόσμιο επίπεδο ιδιόκτητες μάρκες, τη Folli Follie και τη βραβευμένη βρετανική εταιρεία κοσμημάτων, Links of London. Ο Όμιλος έχει στρατηγική συμμετοχή στον τομέα της ταξιδιωτικής λιανικής (travel retail) παγκοσμίως μέσω της Dufry AG – και ταυτόχρονα διατηρεί μια δυναμική παρουσία στο χώρο λιανικής και χονδρικής πώλησης επώνυμων μαρκών στην ελληνική αγορά, αλλά και στην αγορά των Βαλκανίων. Πρόσφατα ο τομέας αυτός διεθνοποιήθηκε περαιτέρω με την εξαγορά της Juicy Couture Europe Limited και την αντιπροσώπευση της μάρκας στην ηπειρωτική Ευρώπη. Τα Attica πολυκαταστήματα, τα πολυκαταστήματα Factory Outlet αποτελούν τα μεγαλύτερα ιδιόκτητα κανάλια διανομής και σημεία λιανικής πώλησης του Ομίλου στην Ελλάδα ενώ μάρκες όπως Ermenegildo Zegna, Juicy Couture, Guess, Calvin Klein, Nike, Converse, Samsonite, G-Star ανήκουν στο χαρτοφυλάκιο του Ομίλου.
Με το εντυπωσιακό αυτό χαρτοφυλάκιο και τη τρίπτυχη δομή, ο Όμιλος FOLLI FOLLIE καλύπτει τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή με προϊόντα για όλες τις ηλικίες.
Ο Όμιλος FOLLI FOLLIE δημιουργεί μόδα σε παγκόσμιο επίπεδο, διαθέτει εδραιωμένη παρουσία με πάνω από 800 σημεία πώλησης παγκοσμίως και απασχολεί περισσότερα από 4.600 άτομα ανά τον κόσμο.
Folli Follie Group announces the financial results for Q1 2014
Due to sale of the travel retail activity to Dufry AG in 2013 financial results are not comparable to the equivalent of last year reporting period.
Positive performance in a difficult environment in the key markets we operate
Revenues of the continuing operations reached € 227.9 mln, increased by 11,2%
Operating profits reached € 53,8 mln, increased by 31%
EBITDA reached € 58.8 mln., increased by 28%
Operating profits reached € 53,8 mln, increased by 31%
EBITDA reached € 58.8 mln., increased by 28%
Sales per segment of the continuing operations (post eliminations)
-Revenues from the Jewellery, Watches and Accessories activity increased by 10,4% to €161,9 million.
-Revenues from Department stores activity increased by 7.7% to € 33,1 million.
-Revenues of Retail/Wholesale of footwear and apparel increased by 18,9% to €32,4 million with
continuous improvement in the EBITDA margin compared to last year
-Other sales reached €0,4 million.
Mr. George Koutsolioutsos CEO of the Folli Follie Group said: “Our Group has once again been able todemonstrate increased revenues and profitability. Sales in all our activities continue to grow –increase by 11,2%- whereas our EBITDA margin also improved by 15,1% as a result of our strategy to grow and “go international” and retain a low cost base. Throughout the year we focus on maximizing synergies
for our own brands (Folli Follie and Links of London) in the context of our strategic partnership with Dufry as well as the continuous expansion in the markets in Asia. We also concluded the acquisition of Juicy Couture Europe Limited and the internationalization of our Retail/Wholesale segment.
for our own brands (Folli Follie and Links of London) in the context of our strategic partnership with Dufry as well as the continuous expansion in the markets in Asia. We also concluded the acquisition of Juicy Couture Europe Limited and the internationalization of our Retail/Wholesale segment.
Throughout this period of crisis our driving force was to maintain our financial health and we are now
confident that we have created a strong Balance Sheet.”
FF Group is a global leading force in the fashion world that operates in more than 28 countries. The FF Group designs, produces and markets on a global level its own brands: Folli Follie and awards winning British jeweller Links of London. The Group has a strategic participation in the travel retail sector globally through Dufry AG – and maintains at the same time a leading presence in the retail and wholesale segment in Greece and the Balkans. Recently this segment internationalized further through the acquisition of Juicy Couture Europe Limited and the distribution of the brand in Continental Europe. Factory Outlet as well as “Attica” Department stores are the Group’s major own retail distribution channels in Greece, whereas brands such as Ermenegildo Zegna, Juicy Couture, Nike, Converse, Samsonite, Guess, Calvin Klein and G-Star, belong to the Group’s local brand portfolio.
With a dynamic three pillar structure and an impressive portfolio the FF Group “accompanies” a customer through
all life phases: from early childhood to adulthood one can relate to the FF Group and its brand portfolio. FF Group creates fashion globally and has established a strong presence with more than 800 points of sale worldwide, whereas it employs more than 4.600 people worldwide.


