Ada, Μίσιγκαν, 4 Φεβρουαρίου, 2014 - Η Amway
ανακοίνωσε παγκόσμιες πωλήσεις 11,8 δις δολαρίων για το 2013, που αποτελούν
ρεκόρ για τον οργανισμό. Το συνολικό ποσό ξεπερνά τις πωλήσεις των 11,3 δις
δολαρίων που καταγράφηκαν το 2012 και αποτελεί συνέχεια μιας περιόδου τεράστιας
ανάπτυξης, που χαρακτηρίζεται από ετήσια αύξηση πωλήσεων για επτά συναπτά έτη.
Το ποσό των ετήσιων πωλήσεων της εταιρείας περιλαμβάνει έσοδα από
δραστηριότητες απευθείας πωλήσεων και άλλες εταιρείες συμμετοχών.
"Οι διανομείς μας συνιστούν την κινητήρια δύναμη αυτού του εκπληκτικού
επιτεύγματος, που υποστηρίζεται από το έργο των 21.000 εργαζομένων μας σε όλο
τον κόσμο", σημείωσαν ο Steve Van Andel, Amway Chairman και ο Doug DeVos, Amway President σε κοινή δήλωση. "Οι διανομείς σε περισσότερες από
100 χώρες και περιοχές αξιοποιούν πλέον πλήρως τις δυνατότητές τους μέσα από
τις επιχειρήσεις Amway, πετυχαίνοντας ένα ακόμη έτος-ρεκόρ για την εταιρεία."
Ισχυρές πωλήσεις σε διαφορετικές κατηγορίες, με
κορυφαίο τον τομέα της διατροφής
Τα προϊόντα διατροφής
συνεχίζουν να είναι ο ηγέτης για την Amway. Η κυκλοφορία του Body Key™ από τη
NUTRILITE™, μια σειρά προϊόντων διαχείρισης βάρους, βοήθησε να υποστηριχθεί η
συνεχιζόμενη αύξηση των πωλήσεων σε αυτή την κατηγορία.
Η κατηγορία προϊόντων ομορφιάς
επίσης κατέγραψε ισχυρά αποτελέσματα, ενισχυμένη από τη συνεχιζόμενη παγκόσμια
παρουσίαση της συλλογής περιποίησης της επιδερμίδας ARTISTRY™ Youth Xtend και
την κυκλοφορία της σειράς για λεύκανση της επιδερμίδας ARTISTRY™ Ideal
Radiance.
Στην κατηγορία οικιακών
προϊόντων, οι πωλήσεις των συστημάτων επεξεργασίας νερού eSpring™ ήταν
εντυπωσιακές, ενισχυμένες από την ώθηση που δόθηκε από την παρουσίαση του
προϊόντος στην Κίνα στα τέλη το 2012 και τις ισχυρές πωλήσεις στις ασιατικές
αγορές. Το eSpring™ αποτελεί σήμερα την
κορυφαία επωνυμία οικιακών συστημάτων επεξεργασίας νερού με τις υψηλότερες
πωλήσεις παγκοσμίως, με βάση μια μελέτη των παγκόσμιων πωλήσεων για το 2012 από
την εταιρεία Verify Markets.
Η επέκταση συνεχίζεται
Προκειμένου να ανταποκριθεί
στην αυξανόμενη ζήτηση για τα προϊόντα της εταιρείας, η Amway έχει αναλάβει την υλοποίηση επέκτασης της παραγωγής και της
έρευνας & ανάπτυξης αξίας 375 εκατομμυρίων δολαρίων σε παγκόσμιο επίπεδο.
Η επέκταση περιλαμβάνει τη δημιουργία εγκαταστάσεων στην Ουάσινγκτον, την
Καλιφόρνια και το Μίσιγκαν στις ΗΠΑ, καθώς και ενός εργοστασίου στην Ινδία και
μονάδων έρευνας & ανάπτυξης στην Κίνα και τη Νότια Κορέα. Η δημιουργία μονάδων παραγωγής στο Βιετνάμ
και την Κίνα έχει επίσης προγραμματιστεί ως μέρος της επέκτασης.
Η Amway συνέχισε επίσης τις
ενέργειες υποστήριξης προς του διανομείς της μέσω της υλοποίησης μιας
στρατηγικής φυσικής παρουσίας, που περιλάμβανε την ίδρυση ενός Επιχειρηματικού Κέντρου
στο Βερολίνο της Γερμανίας το 2013. Η Amway γνώρισε επιτυχία με την ενσωμάτωση
φυσικών εγκαταστάσεων στο επιχειρηματικό της μοντέλο τα τελευταία χρόνια και,
με την ίδρυση ενός κέντρου στο Citi Field στη Νέα Υόρκη, διαθέτει πλέον φυσική
παρουσία και στις τέσσερις περιφέρειες της εταιρείας. Αυτές οι εγκαταστάσεις
αποτελούν ένα ακόμη εργαλείο για τους διανομείς, το οποίο μπορούν να
χρησιμοποιούν για να αναπτύσσουν τις επιχειρήσεις τους και να εξυπηρετούν τους
πελάτες τους.
Υποστήριξη της επιχειρηματικότητας...
Στο πλαίσιο της διαρκούς
υποστήριξης της επιχειρηματικότητας, η Amway δημοσίευσε την Παγκόσμια Έκθεση
για την Επιχειρηματικότητα (Global Entrepreneurship Report) τον Νοέμβριο του
2013. Η έκθεση μελέτησε τη στάση των ανθρώπων απέναντι στην αυτοαπασχόληση, αποκαλύπτοντας
σημαντικές πληροφορίες σχετικά με τις απόψεις τους σε παγκόσμιο επίπεδο και την
επιθυμία πολλών ανθρώπων για μία δική τους επιχειρηματική ευκαιρία. Η Amway
συλλέγει και αναλύει δεδομένα σε σχέση με την επιχειρηματικότητα σε τακτική
βάση από το 2008. Το 2013, η έρευνα επεκτάθηκε σε 24 χώρες, ανάμεσά τους οι
Ηνωμένες Πολιτείες, το Μεξικό, η Κολομβία, η Ιαπωνία και η Αυστραλία.
Δοτική φύση
Στις 20 Νοέμβριου του 2013, η
εταιρεία γιόρτασε την ολοκλήρωση ενός έτους δραστηριοτήτων αφιερωμένων στη 10η
επέτειο της εκστρατείας για τα παιδιά Amway™ One by One. Η μοναδική ημέρα
συνεισφοράς, με την ονομασία Παγκόσμια Ημέρα για τα Παιδιά (Amway Universal
Children’s Day), κινητοποίησε τους εργαζομένους και Ιδιοκτήτες Επιχείρησης Amway ανά την υφήλιο για να συνεισφέρουν σε σκοπούς που
αφορούν στα παιδιά. Περίπου 15.000 άνθρωποι σε 57 χώρες συμμετείχαν σε 300 δράσεις
εκείνη την ημέρα, επηρεάζοντας περίπου 100.000 παιδιά παγκοσμίως.
Σχετικά με την Amway
Η Amway είναι η Νο 1 εταιρεία
Απευθείας Πωλήσεων στον κόσμο, όπως κατατάσσεται από το Direct Selling News
Global 100, βάσει πωλήσεων 11,8 δισ. δολαρίων Αμερικής παγκοσμίως το 2013 και
βασιζόμενη στις προσπάθειες εκατομμυρίων Ιδιοκτητών Επιχείρησης Amway που
δραστηριοποιούνται σε περισσότερες από 100 χώρες και περιοχές σε όλο τον κόσμο.
Ιδρυθείσα το 1959 από τον Jay van Andel και τον Rich DeVos και με έδρα την Ada
στο Μίσιγκαν των Ηνωμένων Πολιτειών, η Amway προσφέρει καταναλωτικά προϊόντα
και επιχειρηματικές ευκαιρίες που υποστηρίζονται από μια παγκόσμια παραγωγή
αγροτικών προϊόντων, υπηρεσιών παραγωγής, αποθήκευσης και διανομής.
Περισσότεροι από 900 επιστήμονες, μηχανικοί και τεχνικό προσωπικό εργάζονται σε
75 εργαστήρια έρευνας, ανάπτυξης και ποιοτικού ελέγχου παγκοσμίως για την
υποστήριξη της ανάπτυξης των προϊόντων της εταιρείας, δημιουργώντας έτσι μια
κουλτούρα επιστημονικής αριστείας. Οι κορυφαίες επωνυμίες προϊόντων της Amway
είναι η NUTRILITE™ επωνυμία βιταμινών, μετάλλων και συμπληρωμάτων διατροφής, η
ARTISTRY™ με προϊόντα περιποίησης επιδερμίδας και καλλυντικά και το σύστημα
επεξεργασίας νερού eSpring™
Για τα περισσότερα νέα
σχετικά με την εταιρεία, επισκεφτείτε το: globalnews.amway.com.
Η Amway Hellas (www.amway.gr) θυγατρική της Amway Corporation δραστηριοποιείται στην
Ελλάδα από το Μάρτιο του 1996. Τα γραφεία καθώς και το Experience Center, με σύγχρονες εγκαταστάσεις
συσκέψεων και εκπαίδευσης για τους συνεργάτες και υποψήφιους συνεργάτες της
εταιρείας, βρίσκονται στο Μαρούσι, ενώ
οι αποθήκες και το Κέντρο Παραγγελιών & Έκθεσης Προϊόντων είναι στον
Άγιο Ιωάννη Ρέντη. Η εταιρεία διαθέτει ευρεία γκάμα προϊόντων - άνω των 450
κωδικών - που υποστηρίζονται από 100% Εγγύηση Ικανοποίησης Πελατών.

