Είναι φανερό πως η ελληνική Βουλή
δεν θέλει να νομοθετήσει υπέρ της
εξυγίανσης και της διόρθωσης των λαθών του παρελθόντος. Αυτό αποδείχτηκε περίτρανα
στην υπόθεση-τραγέλαφο της ΕΡΤ αλλά και πολλών άλλων περιπτώσεων που προηγήθηκαν
αυτής και ακόμη περισσότερων που έπονται.
Σήμερα το βράδυ οι πάμπλουτοι πολιτικοί
μας θα παίξουν στα ζάρια τις ζωές μας όπως το έκαναν πάντοτε και συστηματικά για
πολλές δεκαετίες. Κουστουμαρισμένοι, καλογυαλισμένοι και πάνω από όλα χορτάτοι,
θα καθίσουν στο τραπέζι για το επιδόρπιο. Με συμπεριφορά και λόγο που δείχνει
πως δεν τους αγγίζουν όσα συμβαίνουν στη χώρα τα τελευταία χρόνια,
θα τιμήσουν την υπόσχεση που έχουν δώσει εκεί που πρέπει, τηρώντας απαρέγκλιτα
τα ακριβά τους συμβόλαια, που δεν έχουν καμία σχέση με εκείνα που θα έπρεπε να
έχουν συνάψει αποκλειστικά και μόνο με το λαό.
Ο σοφός λαός μας εξάλλου δεν έχει καμία θέση
και ρόλο στη λεγόμενη δημόσια σφαίρα της ελληνικής μιντιακής εποχής και της show biz. Δεν φταίω εγώ, δεν φταις
εσύ, φταίει ο άλλος, φταίνε οι ξένοι, φταίει ο κακός μας ο καιρός. Καλοφάγωτα, κύριοι...
