ENJOY GREECE

ENJOY GREECE
We Explore, Find, Check & Propose You for the Truth - Enjoy GREECE - Enjoy EUROPE - Enjoy WORLD

Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟΙ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ / GREEK SMEs HAVE STILL TECHNOPHOBIA

Παρόλο που το διαδίκτυο θεωρείται πλέον ως το «μαγαζί γωνία», οι Έλληνες μικρομεσαίοι επιχειρηματίες ακόμα δεν το εμπιστεύονται. Το «The Dayaftergr» μίλησε με τον υπεύθυνο εταιρικής πολιτικής και επικοινωνίας της Google για την Ελλάδα και την Κύπρο, κ. Διονύση Κολοκοτσάς. «Η εικόνα που έχουμε μέχρι τώρα είναι ότι η μικρομεσαία επιχείρηση όπως και ο μέσος καταναλωτής της Ελλάδας έχει ακόμη τεχνοφοβία. Δεν αναφερόμαστε στη νέα γενιά, ηλικίας από 13 έως 18 ετών, που κατά 80% είναι συνδεδεμένη στο Διαδίκτυο. Αναφερόμαστε στις μεγαλύτερες γενιές. Επίσης οι Έλληνες μικρομεσαίοι έχουν φοβία για την ασφάλεια των συναλλαγών, καθώς και για την προστασία των προσωπικών και των εταιρικών τους δεδομένων. Πρέπει λοιπόν να βοηθήσουμε τον Έλληνα επιχειρηματία να ξεπεράσει αυτές τις φοβίες και σε αυτή την προσπάθεια μερίδιο συμμετοχής έχει και η πολιτεία. Εκπαίδευση και κατάρτιση είναι δύο σημαντικοί παράμετροι για να ξεπεραστούν αυτά τα εμπόδια. Σχεδόν 3 δισ. ευρώ επιπλέον μπορεί να αποδώσει στο Ακαθάριστο Εθνικό Προϊόν (ΑΕΠ) της Ελλάδας το διαδίκτυο, σύμφωνα με μελέτη της Google. Από κει και πέρα η ψηφιακή οικονομία απαιτεί υποδομές. Εκεί όμως χρειάζεται πολύ καλή συνεργασία μεταξύ του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα καθώς και σημαντικές επενδύσεις. Η Google τόσο στην Ελλάδα όσο και στις άλλες χώρες όπου δραστηριοποιείται προσπαθεί να αναδείξει τις ευκαιρίες που προσφέρει το Διαδίκτυο στον πολίτη, τον επιχειρηματία, και τον πολιτισμό. Επίσης προσπαθεί να βοηθήσει ώστε να παρθούν γρήγορα αυτές οι αποφάσεις σε επίπεδο πολιτικής και φορέων για να γίνει η ελληνική οικονομία πιο ανταγωνιστική»

Although Internet is considered now "a corner shop", Greek SMEs still do not trust it. Director of Public Policy of Google in Greece and Cyprus, Mr. Dionisis Kolokotsas spoke to «thedayaftergr» saying "The image we have so far is that SMEs, like the average consumer, in Greece have still technophobia. I'm not talking about the younger generation, ages 13 to 18 years, as up to 80% of them are connected to Internet. I refer to earlier generations. Also, Greek SMEs have fear for the safety of electronic transactions and the protection of personal and corporate data. We must therefore help Greek SMEs to overcome these fears and State should have a share in this effort. Education and training are the two important factors so as to overcome these obstacles. Nearly 3 billion extra euro can be added to Gross Domestic Product (GDP) of Greece, using Internet, according to a study by Google. Beyond that digital economy requires adequate infrastructure. But where better cooperation is certainly needed is between private and public sectors, and more major investment. Google both in Greece and other countries where exists tries to highlight the opportunities of Internet for citizens, businesses and culture. Also tries to help in taking the necessary decisions on policies and institutions more quickly, so that Greek economy become more competitive."