Παρόλο που το διαδίκτυο θεωρείται πλέον ως το «μαγαζί γωνία», οι Έλληνες
μικρομεσαίοι επιχειρηματίες ακόμα δεν το εμπιστεύονται. Το «The Dayaftergr» μίλησε με τον υπεύθυνο
εταιρικής πολιτικής και επικοινωνίας της Google για την Ελλάδα και την
Κύπρο, κ. Διονύση Κολοκοτσάς. «Η εικόνα που έχουμε μέχρι τώρα είναι ότι η
μικρομεσαία επιχείρηση όπως και ο μέσος καταναλωτής της Ελλάδας έχει ακόμη
τεχνοφοβία. Δεν αναφερόμαστε στη νέα γενιά, ηλικίας από 13 έως 18 ετών, που
κατά 80% είναι συνδεδεμένη στο Διαδίκτυο. Αναφερόμαστε στις μεγαλύτερες γενιές.
Επίσης οι Έλληνες μικρομεσαίοι έχουν φοβία για την ασφάλεια των συναλλαγών,
καθώς και για την προστασία των προσωπικών και των εταιρικών τους δεδομένων. Πρέπει
λοιπόν να βοηθήσουμε τον Έλληνα επιχειρηματία να ξεπεράσει αυτές τις φοβίες και
σε αυτή την προσπάθεια μερίδιο συμμετοχής έχει και η πολιτεία. Εκπαίδευση και
κατάρτιση είναι δύο σημαντικοί παράμετροι για να ξεπεραστούν αυτά τα εμπόδια. Σχεδόν 3 δισ. ευρώ επιπλέον μπορεί να αποδώσει στο
Ακαθάριστο Εθνικό Προϊόν (ΑΕΠ) της Ελλάδας το διαδίκτυο, σύμφωνα με μελέτη της Google. Από κει και πέρα η
ψηφιακή οικονομία απαιτεί υποδομές. Εκεί όμως χρειάζεται πολύ καλή συνεργασία
μεταξύ του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα καθώς και σημαντικές επενδύσεις. Η Google τόσο στην Ελλάδα όσο
και στις άλλες χώρες όπου δραστηριοποιείται προσπαθεί να αναδείξει τις
ευκαιρίες που προσφέρει το Διαδίκτυο στον πολίτη, τον επιχειρηματία, και τον
πολιτισμό. Επίσης προσπαθεί να βοηθήσει ώστε να παρθούν γρήγορα αυτές οι
αποφάσεις σε επίπεδο πολιτικής και φορέων για να γίνει η ελληνική οικονομία πιο
ανταγωνιστική»
Although
Internet is considered now "a corner shop", Greek SMEs still do
not trust it. Director of Public Policy of Google in Greece and Cyprus, Mr. Dionisis Kolokotsas spoke to «thedayaftergr» saying "The image we have so far is
that SMEs, like the average consumer, in Greece have still technophobia. I'm not talking about the younger generation, ages 13 to 18 years, as up to 80% of them are
connected to Internet. I refer to earlier generations. Also, Greek SMEs
have fear for the safety of electronic transactions and the
protection of personal and corporate data. We must therefore help Greek SMEs
to overcome these fears and State should have a share in this effort. Education
and training are the two important factors so as to overcome these obstacles. Nearly 3
billion extra euro can be added to Gross Domestic Product (GDP) of Greece, using
Internet, according to a study by Google. Beyond that digital economy requires
adequate infrastructure. But where better cooperation is certainly needed is
between private and public sectors, and more major investment. Google both in
Greece and other countries where exists tries to highlight the opportunities of Internet for citizens, businesses and culture. Also tries to help in taking the
necessary decisions on policies and institutions more quickly, so that
Greek economy become more competitive."