Μια απλή υπογραφή υπουργού ή αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών αρκεί για να δοθεί το συγχωροχάρτι σε όλους τους ακριβούς αλλά άσχετους διοικητές των πτωχευμένων κρατικών επιχειρήσεων. Έτσι και στην περίπτωση του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) και του ΤΡΑΜ, οι οποίοι, σύμφωνα με το http://www.protothema.gr/economy/article/?aid=171932, αφού φεσώθηκαν με 2,097 δις. ευρώ λόγω δανείων που έλαβαν από ελληνικές και ξένες τράπεζες κατά την περίοδο 2006-2010, δεν λογοδοτούν πλέον για τίποτα και τα χρέη τους αναλαμβάνει το γαλαντόμο και πάμφτωχο ελληνικό δημόσιο. Για το τι έγινε, πού πήγαν τα δάνεια, γιατί οι εταιρείες και οι αστικές συγκοινωνίες είναι στο κακό τους χάλι, κανείς δεν απαντά και κυρίως κανείς δεν φέρει ευθύνη, ούτε καν εκείνοι που τις διοικούσαν, οι οποίοι πάμε και στοίχημα μπορεί και να έχουν προσληφθεί σε άλλον κρατικό οργανισμό για να συνεχίσουν το αποτελεσματικό έργο τους, της καταρράκωσης και απαξίωσης κρατικών επιχειρήσεων. Οι οποίες κατόπιν είτε θα αποκρατικοποιηθούν όσο όσο, αφού όμως εξασφαλιστούν τα «δωράκια» στους μεσάζοντες, είτε θα συνεχίσουν να βαραίνουν το ελληνικό δημόσιο μη τυχόν και χαλάσει η συνδικαλιστική «σούπα». Τα ποσά των εγγυήσεων, που χορήγησε τα τελευταία χρόνια το ελληνικό δημόσιο σε προβληματικές ΔΕΚΟ χωρίς να υπάρχει το παραμικρό αναπτυξιακό αποτέλεσμα, είναι απίστευτα. Το κλιμάκιο των ξένων πιέζει την κυβέρνηση να σταματήσει αυτό το βιολί. Και να ελεγχθούν όλοι όσοι απέσπασαν την εγγύηση του Δημοσίου. Ας γίνει επιτέλους ο έλεγχος και να λογοδοτήσουν όλοι όσοι συμμετείχαν στα διοικητικά συμβούλια αυτών των εταιρειών. Να μην ξεχνάμε και τον τρομερό ΟΣΕ, και τις εγγυήσεις του δημόσιου για χάρη δανείου που πήρε ύψους 8,7 δις. σε ιαπωνικά γεν. Χαρακίρι!
A simple signature from the Minister or the Deputy Minister of Finance is sufficient to allow the indulgence in all extremely well paid but irrelevant presidents of the bankrupt Greek Social Services Enterprises(SSEs). Such a case is the Athens Urban Transport Organization (OASA) and TRAM, which, according to http://www.protothema.gr/economy/article/?aid=171932 , after borrowed 2.097 billion euro as loans from Greek and foreign banks during the period 2006-2010, they are no longer held accountable for anything and the debts will be assumed by the generous but destitute Greek government. For what happened, where did these loans spend, the reason why companies and public transport are in their worse condition, no one answered and no one in particular is responsible, even those who commanded them, who may , bet they do, be hired to another government agency to continue their effective work of devastating and making obsolescence more SSEs. Which then either will be sold too, since secured the "gifts" to brokers, or will continue to weigh on the Greek government so as not to disturb “business as usual”. The amounts of the guarantees granted in recent years by Greek government in problematic utilities without the slightest effect on growth are incredible. Troika is pushing Greek government to stop this bad habit. Everyone should be checked that had received any government guarantee. Let us finally see the inspection and have accountable all those who participated on the boards of these companies. Do not forget the terrible OSE (Greek Railway), and guarantees from Greek Government received, for the sake, of a loan amount 8.7 billion euro in Japanese yen. A clear suicide!